Haberin Özeti
H&M, ödeme teknolojileri alanında faaliyet gösteren İsveçli teknoloji şirketi Klarna’ya 20 milyon dolarlık bir yatırım yaptı. 2015 yılında kurulan Klarna, temelde kullanıcıların online alışveriş deneyimini kolaylaştırmayı amaçlıyor. İki şirket arasında yapılan iş birliği ile Klarna’nın teknolojisi, H&M’in 4.700 mağazasına ve online alışveriş kanallarına entegre edilecek. Yeni ortaklık ilk olarak gelecek yılın başlarında İngiltere ve İsveç’teki 14 H&M mağazasında denenecek. H&M’in bünyesine kattığı yeni teknolojiyle kullanıcılarına nasıl bir alışveriş deneyimi sunacağı şimdiden merak konusu.
Ülkemizde de hizmet veren, ünlü alışveriş markası H&M, ödeme teknolojileri alanında faaliyet gösteren İsveçli teknoloji şirketi Klarna’ya 20 milyon dolarlık bir yatırım yaptı.
2015 yılında kurulan Klarna, temelde kullanıcıların online alışveriş deneyimini kolaylaştırmayı amaçlıyor. Şirket, bugün 14 ülkede 60 milyon tüketiciye ve 90 bin işletmeye hizmet veriyor. Kullanıcılar Klarna ile online alışveriş ödemelerinin zamanını ve şeklini belirleyebiliyor. Anına ödeme, ödeme erteleme, taksit planlama, teslimat sonucu ödeme ve finansman desteği Klarna’nın online alışveriş ödemelerine kattığı kolaylıklar arasında yer alıyor.
İki şirket arasında yapılan iş birliği ile Klarna’nın teknolojisi, H&M’in 4.700 mağazasına ve online alışveriş kanallarına entegre edilecek. Yeni ortaklık ilk olarak gelecek yılın başlarında İngiltere ve İsveç’teki 14 H&M mağazasında denenecek. H&M’in bünyesine kattığı yeni teknolojiyle kullanıcılarına nasıl bir alışveriş deneyimi sunacağı şimdiden merak konusu.
Tags: H&M, Klarna, Yatırım, İsveç, Online, Alışveriş, Giyim, Moda
👉 Günlük bültenimize kaydolarak yeni içeriklerimizden haberdar olabilirsiniz.
Yorumlar
Yorum Gönder