Satışlarda Geçen Yıla Göre %410 Artış
Genel eğilimlere baktığımızda Black Friday ve takip eden günler, kullanıcıların tüm yıl içerisinde en yoğun alışveriş yaptıkları zaman dilimi olarak dikkat çekiyor. Bu sebeple, benzer pazarlama dönemleri şirketler ve markalar için özel kampanyalar yaratmak ve bunları kısa sürelerle yayında tutmak için oldukça ideal. Örneğin BBVA’yı incelediğimizde bankanın aynı krediyi Black Friday’den bir hafta önce de benzer koşullarda satışa sunduğunu fakat aynı sonuçlara ulaşamadığını görüyoruz. Bununla birlikte geçen yıla nazaran bu yıl, aynı süre zarflarında banka tarafından %410 oranında daha fazla kredi satışı gerçekleştirilmiş. Bu yıl, sunulan kampanyanın yanı sıra kullanıcıların kredi ürünlerini satın alma konusunda çok daha istekli olduğunu da söylememiz mümkün.Dijital Çağa Uygun Strateji
Krediler, her zaman bankaların en önemli ürünleri arasındadır. Yaşadığımız yüzyılda online kanallar aracılığıyla bu ürünleri kullanıcılara sunmak, elbette oldukça doğru ve faydalı bir yaklaşım. Baktığımızda geleneksel kredi türlerinin bile dijitalde kolaylıkla satılabildiğini görüyoruz. Bu hikayenin gelecek yıllarda ulaşacağı noktayı görmek oldukça ilginç olacak.Tags: BBVA, Black Friday, Kredi
Yorumlar
Yorum Gönder